WIRTUALNE BIURO


Wirtualne Biuro to alternatywa dla tradycyjnego stacjonarnego biura, która staje się coraz bardziej popularna w naszym kraju.

Profesjonalne biuro, to usługi które oferujemy podmiotom rozpoczynającym działalność i przedsiębiorstwom, które chcą zmniejszyć koszty.

Wirtualne biuro, zwane również e-biurem, oferuje obsługę firmy bez obecności pracowników firmy w miejscu usługi. Mamy na celu optymalizację Państwa kosztów związanych z zatrudnianiem personelu biurowego, jak również z wynajmowaniem powierzchni biurowych.

Oferujemy Naszym klientom Wirtualne biura w dogodnych lokalizacjach w następujących miastach: Białystok, Gdańsk, Łódź oraz Warszawa.

Główna siedziba Wirtualnego Biura zlokalizowana jest w najbardziej prestiżowej części Centrum Warszawy przy Alejach Ujazdowskich (okolice Placu Trzech Krzyży, Hotelu Sheraton).

Godziny otwarcia biura 9 - 17.

W naszym Wirtualnym Biurze zapewniamy profesjonalne usługi wszystkim, którzy poszukują możliwości rozwoju swojego biznesu.

Zapewniamy:

  • Prestiżowy adres do rejestracji
  • Adres do korespondencji
  • Obsługę korespondencji, skanowanie dokumentów, fax
  • Obsługę księgową
  • Usługi marketingowe
  • Szeroki zakres usług dodatkowych

Dodatkowo:

  • BIURO NA GODZINY
  • BIURKA NA GODZINY (komputer z dostępem do Internetu)
  • Szeroki zakres usług dodatkowych, m.in. Wirtualna Asystentka

Co zyskujesz:

  • Najwyższy standard usług
  • Brak konieczności ponoszenia kosztów związanych z wyposażeniem lokalu
  • Możliwość podania adresu przy rejestrowaniu np. działalności lub spółki w KRS, Urzędzie Skarbowym, Statystycznym oraz do korespondencji dla kontrahentów
  • Możliwość posługiwania się naszym adresem na wszelkich materiałach promocyjnych, wizytówkach, stronach internetowych, fakturach

PAKIET MINI

Zakres usług oferowanych w ramach pakietu

1. Adres do korespondencji:

  • Odbieranie korespondencji
  • Odsyłanie korespondencji – raz w miesiącu – w cenie pakietu

2. Adres do marketingu:

W ramach tego pakietu mogą Państwo umieścić adres Wirtualnego Biura na stronie internetowej, wizytówkach, materiałach reklamowych.

3. Adres do rejestracji:

W ramach tego pakietu mogą Państwo zarejestrować swoją firmę pod adresem Wirtualnego Biura, tj. używać adresu jako adresu siedziby.

PAKIET STANDART

Zakres usług oferowanych w ramach pakietu:

1. Adres do korespondencji:

  • Odbieranie oraz informowanie mailowo o przychodzącej korespondencji
  • Odsyłanie korespondencji w cenie pakietu (raz w miesiącu)
  • 2h dostępu do „Biurko na godziny”/jednorazowo

2. Adres do marketingu:

W ramach tego pakietu mogą Państwo umieścić adres Wirtualnego Biura na stronie internetowej, wizytówkach, materiałach reklamowych.

3. Adres do rejestracji:

W ramach tego pakietu mogą Państwo zarejestrować swoją firmę pod adresem Wirtualnego Biura, tj. używać adresu jako adresu siedziby.
 

PAKIET EXTRA

Zakres usług oferowanych w ramach pakietu:

1. Adres do korespondencji:

  • Odbieranie oraz informowanie mailowo o przychodzącej korespondencji
  • Skanowanie korespondencji przychodzącej do 20 szt/m-c
  • Mailowa wysyłka skanowanej korespondencji
  • Odsyłanie korespondencji w cenie pakietu (raz w miesiącu)
  • 2h dostępu do „Biurko na godziny”/jednorazowo

2. Adres do marketingu:

W ramach tego pakietu mogą Państwo umieścić adres Wirtualnego Biura na stronie internetowej, wizytówkach, materiałach reklamowych.

3, Adres do rejestracji:

W ramach tego pakietu mogą Państwo zarejestrować swoją firmę pod adresem Wirtualnego Biura, tj. używać adresu jako adresu siedziby.

USŁUGI DODATKOWE

  • Organizacja szkoleń
  • PANEL KLIENTA- po zalogowaniu
  • Otwieranie listów i przesyłanie skanów zawartości
  • Odsyłanie korespondencji na wskazany adres więcej niż 1 raz w miesiącu
  • Udostępnienie miejsca biurowego – 2 godziny w miesiącu
  • Wysyłka kartek okolicznościowych
  • Sala konferencyjna max do 8 osób
  • Możliwość zorganizowania szkolenia, cateringu bądź prezentacji
  • Wirtualna Asystentka:

Wirtualna Asystentka pomaga przy załatwianiu spraw związanych z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej.

Oferta Wirtualna Asystentka skierowana jest do Klientów, którzy nie chcą tracić czasu na zwykłe czynności organizacyjne. Klienci, którzy zdecydują się na tą usługę dodatkowo otrzymują:

  • Pomoc przy organizacji wyjazdu wyjazdów  (zamówienie taksówki, rezerwacja hotelu);
  • Przygotowanie prezentacji multimedialnej na podstawie przesłanych informacji;
  • Przygotowanie i zestawienie informacji na wybrany temat;
  • Zebranie ofert od dostawców – przygotowanie zestawienia;
  • Rezerwacja miejsca na spotkanie biznesowe;
  • Rezerwacja noclegu w hotelu;
  • Zamówienie taksówki;
  • Rezerwacja miejsca w restauracji;
  • Rezerwacja sali konferencyjnej (do 8 osób);
  • Zamówienie cateringu;
  • Inne usługi wg ustaleń.

CENNIK

Usługi

Oferowane Pakiety

MINI

STANDARD

EXTRA

adres do rejestracji firmy

+

+

+

adres do korespondencji

+

+

+

odbieranie listów zwykłych

+

+

+

odbieranie listów poleconych

+

+

+

rejestrowanie odebranej korespondencji

-

+

+

maksymalna liczba odbieranych listów w miesiącu

30

50

100

powiadamianie o odebranej korespondencji mail i SMS

-

+

+

maksymalna liczba skanowanych stron w miesiącu (tylko wskazane listy)

-

50

100

przekazywanie odebranej poczty 1x w miesiącu

-

+

+

przekazywanie odebranej poczty 2x w miesiącu

-

-

+

obsługa poczty wychodzącej

-

-

+

dedykowany nr telefonu z przekierowaniem na inny telefon

-

-

+

Okres płatności

Cena za miesiąc*

płatność miesięczna

-

129

289

płatność za 6 miesięcy z góry

65

110

231

płatność za 12 miesięcy z góry

55

95

173

płatność za 24 miesiące z góry

50

79

144

* Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT

 

Cennik usług dodatkowych nie objętych pakietami:

SALA KONFERENCYJNA

wynajem sali konferencyjnej na 8 osób - 50 zł/h

KSERO

ksero dokumentu czarno - białego - 0,20 zł/szt + VAT

KSERO KOLOR

ksero dokumentu kolorowego - 1,00 zł/szt. + VAT

SKAN

skanowanie poczty ponad wykupiony limit i wysłanie go mailem - 1,00 zł/szt. + VAT

DRUK

wydruk A4 czarno - biały - 0,50 zł/szt. + VAT

DRUK KOLOR

wydruk A4 kolorowy - 2,00 zł/szt. + VAT

POCZTA

  • dodatkowa wysyłka Pocztą Polską priorytet - 15,00 zł/szt + VAT
  • odebranie listu ponad wykupiony limit - 1 zł/szt. + VAT
  • wysyłka kartek okolicznościowych - 1 zł/szt. + VAT - (plus koszt wysyłki, kartki, koperty)

FAX

odbieranie, nadawanie faksów w imieniu firmy i przekierowanie ich mailowo - 50,00 zł + VAT

FAX+

wysyłanie faksu w imieniu firmy - 3,00 zł/szt. + VAT

SMS

powiadomienia o otrzymaniu korespondencji poprzez SMS -           1,00 zł/szt. + VAT